Fosscomm 2022

Συνεργατική Μάθηση βασισμένη σε μικρές Ομάδες με την υποστήριξη του LAMS
2022-11-19, 12:30–13:00 (Europe/Athens), Room III

Παρουσίαση τεχνολογικής υποστήριξης της στρατηγικής "Συνεργατική Μάθησης βασισμένη σε μικρές Ομάδες (Team Based Learning, TBL)" με την υποστήριξη του Ελεύθερου Λογισμικού - Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα - Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (Learning Activity Management System, LAMS)


Η συνεργατική μάθηση (collaborative learning) με την υποστήριξη της προηγμένης εκπαιδευτικής τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση. Το Ελεύθερο Λογισμικό - Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα, Σύστημα Διαχείρισης Μαθησικών Δραστηριοτήτων (Learning Activity Management System, LAMS) παρέχει εξαιρετική τεχνολογική υποστήριξη για εφαρμογή νέων μοντέλων και στρατηγικών όπως η Ανεστραμμένη Τάξη, η Μάθηση βασισμένη σε μικρές Ομάδες, η Διαμορφωτική Αξιολόγηση, η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και η Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων.
Η προηγμένη μαθησιακή τεχνολογία κάνει εφικτή την εφαρμογή σύχρονων στρατηγικών διδασκαλίας τόσο σε μικρότερα όσο και σε μεγαλύτερα ακροατήρια σπουδαστών και δίνει ευκαιρίες και χρόνο να δουλεύουν περισσότερο ομαδοσυνεργατικά για να έχουν πιο ενεργή εμπλοκή για αποτεσματικότερη μάθηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων και στάσεων.

Στην παρουσίαση θα αναφερθούν ενδεικτικά παραδείγματα εφαρμογής σε διάφορους επιστημονικούς τομείς https://docs.lamsfoundation.org/tbl/tbl-for-teachers/tbl-designs. Περισσότρες πληροφοριες: https://docs.lamsfoundation.org/tbl/

Video παρουσίασης: https://youtu.be/2x6_YVF4rW07
Διαφάνειες παρουσίασης: https://bit.ly/3glD7rW
(Online Talk)

Ο Δρ. Σπύρος Παπαδάκης είναι Οργανωτικός Συντονιστής του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Δυτικής Ελλάδας Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου, Πληροφορικής, Δυτικής Ελλάδας και Καθηγητής-Σύμβουλος (ΣΕΠ) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Το ερευνητικό του έργο αφορά την εφαρμογή σύγχρονων μαθησιακών θεωριών με αξιοποίηση νέων και αναδυόμενων τεχνολογιών μάθησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τη μικτή μάθηση. Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς του επικεντρώνεται στο σχεδιασμό μάθησης με τεχνολογική υποστήριξη της διδασκαλίας και μάθησης με ιδιαίτερη έμφαση στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.